Objednanie

V našej ambulancii môžete využiť službu eČasenka na objednanie poradia v čakárni a na predpis liekov (eRecept) bez nutnosti návštevy ambulancie či papierových receptov.

 
 
 

Objednanie vyšetrenia

Naša ambulancia zaviedla objednávanie pacientov prostredníctvom externej služby eČasenka pre lepšie plánovanie vyšetrení pacintov, preventívnych prehliadok, dispenzáru a akútnych ochorení. Vyšetrení sú iba objednaní pacienti cez službu eČasenku (objednaní cez internet alebo kiosk pri vstupe do ambulancie, vo výnimočných prípadoch telefonicky sestrou).

Poradie výkonov:

  • Odbery: 7:00 – 8:00 (objednanie cez eČasenku SESTRA)
  • Preventívne prehliadky: 8:00 – 10:00 (eČasenky LEKÁR č. 1 – 4: – vopred rezervované personálom – prideľuje ambulancia, nie je možné sa objednať)
  • Objednaní pacienti: od 10:00 (eČasenky LEKÁR od č. 5)

Dôležité: Časy sú orientačné a poradie určuje lekár. Pacientovi s eČasenkou č. 5 odporúčame prísť na 10:00 hod.

Objednanie cez eČasenku:

Na aktuálny deň sa dá prihlásiť od 7:00 hod. až do naplnenia kapacity. Po naplnení kapacity dňa sa vydávanie eČaseniek zastaví a systém uzavrie. Rezervácie na iný deň sú dostupné vopred cez našu stránku www.framedic.sk. V prípade akútnych ťažkostí a naplnenej kapacity v aktuálny deň odporúčame vypísať zdravotný dotazník, na základe ktorého Vás budeme kontaktovať.

Odporúčame službu „Zaradiť sa s privolaním“ – dostanete SMS dve miesta pred vaším poradím.


Objednanie elektronického receptu eRecept

Ako odpoveď na eRecept Vám príde sms:


1.  Recept Vám lekár predpísal, lieky si môžete vyzdvihnúť v lekárni.

Podmienky na predpis lieku cez eRecept:

  1. jedná sa o dlhodobo užívané lieky, stabilizovaný zdravotný stav, vyrovnané hodnoty tlaku,
  2. pacient u nás absolvoval preventívnu prehliadku počas posledných dvoch rokov,
  3. nami sledovaní pacienti, ktorí nechodia k internistovi, alebo ku kardiológovi kvôli vysokému tlaku, či inému ochoreniu, musia absolvovať 2 x ročne odbery + prehliadku v rámci sledovania zdravotného stavu.

2. Lekár Vám eRecept zamietol – dôvody:

  • je potrebné sa osobne dostaviť k lekárovi
  • chýbajúce platné odporúčanie od lekára – špecialistu
  • chýbajúca preventívna prehliadka, či nutnosť iných kontrolných odberov a pod.